• Suis-je suis-je belle

     

     

    Eustache Deschamps Virelai

    Sui je, sui je, sui je belle?
    Il me semble, a mon avis,
    Que j'ay beau front et doulz viz
    Et la bouche vermeillette;
    Dittes moy se je suis belle.

    J'ay vers yeulx, petits sourcis,
    Le chief blont, le nez traitis,
    Ront menton, blanche gorgette;
    Sui je, sui je, sui je belle?

    J'ay dur sain et hault assis,
    Lons bras, gresles doys aussis,
    Et par le faulz sui greslette;
    Dittes moy se je suis belle.

    J'ay bonnes rains, ce m'est vis,
    Bon dos, bon cul de Paris,
    Cuisses et gambes bien faictes;
    Sui je, sui je, sui je belle?

    J'ay piez rondès et petiz,
    Bien chaussans, et biaux habis,
    Je sui gaye et foliette;
    Dittes moy se je sui belle.

    J'ay mantiaux fourrez de gris,
    J'ay chapiaux, j'ay biaux proffis
    Et d'argent mainte espinglette;
    Sui je, sui je, sui je belle?

    J'ay draps de soye et tabis,
    J'ay draps d'or et blans et bis,
    J'ay mainte bonne chosette;
    Dittes moy se je sui belle.

    Que .xv. ans n'ay, je vous dis;
    Moult est mes tresors jolys,
    S'en garderay la clavette;
    Sui je, sui je, sui je belle?

    Bien devra estre hardis
    Cilz qui sera mes amis,
    Qui ara tel damoiselle;
    Dittes moy se je sui belle.

    Et par Dieu je li plevis
    Que tresloyal, se je vis,
    Li seray, si ne chancelle;
    Sui je, sui je, sui je belle?

    Se courtois est et gentilz,
    Vaillans, apers, bien apris,
    Il gaignera sa querelle;
    Dittes moy se je sui belle.

    C'est un mondains paradiz
    Que d'avoir dame toudis,
    Ainsi fresche, ainsi nouvelle;
    Sui je, sui je, sui je belle?

    Entre vous accouardiz,
    Pensez a ce que je diz;
    Cy fine ma chansonelle;
    Sui je, sui je, sui je belle?
    « Tu veux mon portrait !Extrême onction »

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :